Bye bye my friend

 En bild som vi fotade igår (vi hade väldigt markerade ögonbryn med flit så ni inte tror att vi har så i vanliga fall), fler kommer en annan dag.
 
Har precis varit och lämnat av Therese på tågstationen så just nu är hon på väg upp till Göteborg igen. Jag saknar henne redan som bara den, det känns så tomt här hemma nu, speciellt i mitt rum. Än om jag tycker det har vart lite trångt med madrasser i rummet så har det ändå varit så himla kul och mysigt <3 Men som tur är kommer hon ganska snart igen.. Vi har bestämt att vi ska träffas (eller att hon ska komma ner till mig eftersom jag inte klarar av att resa upp till Göteborg just nu pga ryggen) betydligt oftare än vad vi gjort hittills. Pinsamt nog har vi bara setts ca 2 gånger per år men nu ska vi försöka ses ca varannan månad eftersom vi trivs så bra ihop och alltid har så kul.
 
Annars då.. Jo jag har svinont i ryggen än om vi tagit det väldigt lugnt i veckan, men jag har ju bättre och sämre dagar och det här är helt enkelt en sämre dag. Jag ska lägga mig och se nya avsnittet av Pretty little liars och sedan bara mysa framför tv'n tror jag. Vad har ni gjort idag?



Kommentarer
» Aaron

It may be hard to believe for Scandinavians, but the weather has been too hot, very excessive and uncomfortably warm here, and someone tweeted the Weather Channel, 'I miss hoodie weather', haha, I agree, I long for a little hoodie weather like you girls are having.

Svar: Well here in Sweden, or where I live the weather is soooo bad. I does'nt feel like summer yet and it's almost over now. I hate it, I want it to be summer, sunny and hot all the time.
Jennilie

Vilken riktigt fin bild på er två, så vacker!


Kom ihåg






Trackback