An order from ebay

 
Surfade för ovanlighetens skull runt lite på ebay och fann några grejer som jag helt enkelt inte kunde stå emot, ni ser dem här ovan! Den långa transparenta och mönstrade cardigan kostade ca 150 kr, den vita snygga byxdressen likaså. Halsbandet som är svart gick loss för ca 30 kr! Åh, längtar ihjäl mig tills de kommer!! Vad tycker ni om mina köp?
 
Såg att jag under de senaste dagarna fått lite frågor om Melker, om vi är tillsammans, bara vänner eller om han är en släkting. Melker är min äldsta vän, vi blev vänner som tioåringar och var under högstadiet hela tiden med varandra och vi är fortfarande riktigt nära vänner. Han är en sån där vän man kan vara sig själv med till 100% och som man kan berätta allt för. Så, vi är vänner och har alltid bara varit vänner. True friendship never ends.



Kommentarer

Gillar din blogg otroligt mycket, men börjar det inte bli dags att uppdatera headern? :)

Svar: Tack så himla mycket!! Ja det är det dags för!! Hörde av mig till tjejen som brukar fixa min design för ca två veckor sedan men har inte fått något svar än så ska höra av mig till henne igen. Annars måste jag leta efter någon som kan fixa designen åt mig då jag inte kan sådant själv.
Jennilie

byxdressen är sjukt snygg!:)

Där kom svaret! :) Hihi.. Härligt att ha en sån vän! Kramar :)

Snyggt snyggt.

Jag undrar hur handlar man på paybal?

Svar: Tack så mycket! :)Jag förmodar att du menar hur man betalar med paypal? Tror det finns olika alternativ men jag har kopplat mitt bankkort till paypalkontot så när jag handlar och betalar med paypal dras pengarna från mitt bankkort. Minns tyvärr inte hur jag gjorde men minns att det var enkelt. Du får kanske googla?
Jennilie

Men åååh, byxdressen är ju bara för fin <3

sv; Det är bara kul att du kommenterar här hos mig :)
Förstår det. Ingen människa borde få ha ont. Min morbror föll från en byggnadsställning när jag va jätteliten. Han kunde ha dött men landade på fötterna, dock föll han 7 meter tror jag så kotorna i ryggen pajade ju. Men han är inte förlamad! Änglarna vakar över honom :) Dock har han som du - otroliga smärtor i ryggen.. Som sagt, ingen borde få ha ont!

Åh, hon verkar så himla glad och så på bloggen! Bra att det stämde IRL också :)
Okej! Väntar :D

Kramar!

Glömde ett svar, hihi :)

sv; Åh.. Så fint med sån äkta vänskap! <3

Jo det förstår jag! Så fiiin... Haha:)

» Ida

Vill ha halsbandet!!!


Kom ihåg






Trackback