Vinrött

Wohoo, äntligen en outfit! Har ju knappt visat någon på flera veckor nu (under tiden jag var borta) men nu kör vi igång igen! Har på mig en del nya grejer, bl.a linnet som jag köpte igår på Lindex för 25 kr, tightsen köpte jag second hand för 20 kr eller nåt liknande. Hatten köpte jag för rätt längesen second hand för 30 kr men jag har inte använt den förrän nu.


Dr Martens//Second hand, loppis 200 kr
Tights//Second hand, seconds.se ca 20 kr
Linne//Lindex 25 kr
Kofta//H&M ca 70 kr
Skinnjacka//Second hand, loppis 300 kr
Hatt//Second hand, röda korset 30 kr



Kommentarer

Vad fint ditt hår blivit nu när det växt ut och blivit så långt! Ville bara säga det :D Ha det bra!

En outfit i precis min smak! Svinsnyggt bruden! Har kameran och mobilen kommit än? =)

Saknar dig. Kraaaam!!

Rebecka: Tack så jätte mycket, jag gillar det också när det är längre så jag håller med dig =)

Supersnyggt!! :)

» Elin

Alltså feeeett snygga tights! <3

» m

tyckte verkligen om den där outfiten!

» Layla

Lika snyggt som vanligt! :)

» Ida

Himlans snyggt! Älskar älskar jackan, sdhgKHGB OMG VILL HA! haha oops, caps xD

Wow, smashing! Klockrent alltihop! Du är ju verkligen en inspiration med dina outfits och ett perfekt exempel på hur man klär sig utan att det kostar en förmögenhet. Hur bra som helst när man till exempel som jag är student. Jag undrar om det är okej att jag snor några outfitbilder av dig och lägger upp på min blogg och länkar till dig`Så ännu fler får ta del ;)

detta var riktigt snyggt!

sjukt fin är du kvinna! ta hand om dig! kram :)

Skitsnyggt!!!


Kom ihåg






Trackback