Purple rain

Hej. Igår blev det en lugn dag och på kvällen var jag och bröderna + en flickvän ensamma hemma så vi såg på filmen Godzilla och käkade marängswiss. I natt såg jag även klart sista avsnittet av Sex and the city så nu har jag sett vartenda avsnitt. Måste dock säga det att jag stör mig en hel del på Carrie, hon är så fjantig och förtjänade verkligen ingen som Aidan. Sen så trodde jag att serien skulle innehålla mycket mer snygga kläder och skor som i båda filmerna men det var bara i de två sista avsnitten som de använde några klänningar jag tyckte var snygga. Kan ju bero på att serien är flera år gammal (den sändes mellan 1998 och 2004) och att modet förändrats? Till något helt annat.. Igår hämtade jag ut min nya fuskpäls och den är finare än vad jag trodde så jag är förälskad, invigde den idag.



Klackar//Second hand, tradera.se 595 kr
Skinnbrallor//Gina tricot, 49 kr
Skjorta//
Second hand, loppis 5 kr
Kavaj//
Second hand, loppis 15 kr
Fuskpäls//
Second hand, tradera.se 160 kr
Hatt//H&M, 99 kr



Kommentarer

sjukt attans snyggt..

om du inte redan vet det så har second hand butiken vid nordea banken i simrishamn bytt ägare.. en polsk man har nu köpt det och han ska rensa ur där så det ska bli bättre ordning.. så ALLA skor 20 kr där just nu plus halva priset på alla kläder.. så gissa vad vart jag och min vännina ska på onsdag ha ha

» Emma

Jäääävlar vilken snygg päls! Avlider här bakom skärmen.

» Annie

OMG fröken fräken, vilken banging outfit!! Gosh.


Kom ihåg






Trackback