Outfit fredag den 13'de

Röntgen i morse gick bra och väldigt snabbt, inte som magnetröntgen som tar typ 40 minuter. Efteråt gick jag och mamma in på Elgiganten då jag fick syn på att min digitalkamera som jag köpte några dagar innan jul nu var 300 kr billigare så jag ska dit med kvittot någon dag för prisgarantin. Köpte även ett uv-filter till min systemkamera för att skydda den och spanade in ett teleobjektiv som jag funderar på, men jag vill läsa lite mer om det innan (främst vad andra som använt det tycker om det). Så här har jag sett ut idag!


Kängor//Second hand, returmarknad i Vännäsby
Paljettleggings//Second hand, tradera.se
Clipsörhängen//Second hand, loppis
Skjorta//Second hand, loppis
Tröja//Second hand, loppis
Hatt//H&M



Kommentarer

Did you make that shirt collar? It is so lovely. xD


Kom ihåg






Trackback