Nu åker jag till Ystad


En bild från i förrgår.

God morgon! Nu har jag gjort mig klar för att åka till Ystad. Jag var ju där bara för någon dag sedan men då upptäckte jag (när jag var inne på elgiganten) att en kompaktkamera jag köpte innan jul nu var prissänkt ett par hundra och då gäller prisgarantin men då skulle jag vara tvungen att ha med mig kvittot vilket jag självfallet inte hade bara så där. Så nu ska jag dit, med kvittot! Har även hittat till en hemsida där de säljer olika kamerafilter, motljusskydd osv jätte billigt så då tänkte jag lägga de pengarna på grejer till kameran (systemkameran, inte kompaktkameran) istället så det blir bra. Det blir ju nästan så att jag får de grejerna gratis kan man säga, eller så vill jag tänka för det låter så bra, haha. Vi hörs sen idag. Kram.

UPDATE: Sidan med en del billiga kameragrejer heter tvspelsweb.se.



Kommentarer
» Layla

Vad är det för sida du har hittat? :)

» bea

vad hette sidan med billiga kamera grejer ? :)

sista


Kom ihåg






Trackback