Lite fler inköp..

Tjena! Idag har jag varit hos Sara, vi har mest bara snackat men vi var även på Media Markt för att jag skulle kika på mobiler men jag fann ingen som kändes rätt. Tänkte visa er lite fler grejer jag köpt på rean. Jag älskar rean som är nu när de sänkt priserna ännu mer, ni vet ju att jag vill ha så mycket som möjligt för pengarna så sånt här går jag igång på haha.

Den här väskan gillar jag, först för att den är i mina två favoritfärger svart och knallrosa men även för att jag gillar modellen och storleken. 50 kr kostade den.



Den här lilla toffsen tänkte jag kunde va söt på en helsvart väska, 20 kr.



En svart slokhatt, 50 kr.





En annan hatt, färgen är inte riktigt som på bilden men på ett ungefär, den är som en mörk turkos färg. 30 kr.



Två par brallor, älskar de knallrosa!! 50 kr och 100 kr.


Allt kommer från Gina tricot.

Jag har köpt så himla mycket på rean här uppe så jag måste låna en resväska av pappa som jag kan fylla med grejer för jag rymmer absolut inte grejerna i mina fjuttiga väska som var full redan när vi flög upp. Men tur att Liam inte har någon egen väska så han får ta min extra som sin så behöver jag inte betala något. Wohoo.




Kommentarer

Åh, måste till gina nu och kolla ;)

» Elin

Fina grejer! Den där svarta hatten gillade jag speciellt mycket! :)

Fint!



www.alexandrastyle.se

Sista


Kom ihåg






Trackback