Like christmas

Åh, idag fick jag ett sms där det stod att jag hade ett paket från elgiganten att hämta och jag blev pirrig i hela kroppen för jag förstod att det var min nya mobil och systemkamera som kommit! Har hunnit leka lite med mobilen och allt känns bra, det enda som är lite sämre (eller jag kanske bara är ovan?) är då man skriver sms, bokstäverna är så himla små än om man lägger/vrider på kameran så de blir lite större. Men som jag skrev kanske det bara är en vanesak?! Kameran har jag monterat ihop men inte hunnit testa än för batteriet håller på laddas, är ganska förväntansfull :) Nu måste jag bara se till och lära mig kameran och alla dess inställningar också, men det ska nog gå bra.

Psst. Såg precis att OTH's nya säsong börjar imorgon, som jag har väntat och längtat :D



Kommentarer

Svar: Bra datum :) hehe. Kul att jag kunde ge dig nagot tips i alla fall!


Kom ihåg






Trackback