Kommentarer

Jag har många gånger tänkt skriva det här men glömt det lika snabbt så nu passar jag på medan jag har det i skallen. Jag har inte svarat på kommentarer sen i mitten på november då jag åkte till Therese och efter det blev jag så dålig i ryggen och mådde skit pga en ny medicin jag åt, sedan åkte jag upp till norr och nu är jag hemma igen. Idag har jag suttit och svarat på kommentarer MEN jag har valt att bara svara på de som skrivit lite längre eller ställt någon fråga för det är för många att svara på om jag ska svara på alla sen i november. Men nu mår jag lite bättre (har fått sluta med den där skitmedicinen palexia och gått tillbaka till norspanplåster) så alla biverkningar är borta så från och med nu kommer jag svara på alla kommentarer. Så förlåt om du skrivit till mig och inte fått något svar, det var för mycket som pågick helt enkelt. Nu satsar vi på en nystart ;)



Kommentarer

Skönt att höra att det är lite bättre med ryggen!



Apropa nat helt annat! Har du sett det här: http://chic.se/shoppa-trenden-blommigt-2/ ?

Jag förstår att du inte har prioriterat dina kommentarer när du har mått som du har mått.



Så skönt att läsa att du mår bättre, kan sova och att du har fått tillbaka din matlust. Skitmedicin!



Du behöver inte sms:a henne, kommer du ihåg så kan du ju fråga nästa gång du pratar med henne. Jättesnällt!



Jo men jag tycker ändå att de borde kunna framställa mediciner som inte har ångest som biverking, tycker att det är helt sjukt.



Och jo, det känns lite bättre idag. Jag lämnade henne ca 2 timmar på förmiddagen samt över vilan och det hade inte vart några bekymmer alls. Hon hade gått runt och lullat berättade de. Maribel är ju väldigt livlig så hon var ju inte sig själv men så länge hon inte gråter blir jag glad. Ju mer tid hos spenderar där kommer hennes personlighet fram :) tack för din omtanke.

Det var riktigt spännade, gillade det! När Damon kysste Elena så satt jag och fnissade haha, jag vill ju igentligen se Elena med Damon men en annan del av mig vill se henne med andra brodern, han har ju blivit så gullig det senaste ;) Jo, jag tror också det. Klaus kan ju inte vara efter dem i all evighet känns det, kan bli lite långtråkigt då. Behöver hända något nytt. Jag vet inte med såfort de inte fick upp kistan så fick jag känslan av att det är deras mamma som ligger där i. Vill ju se om det stämmer! Längtar till på fredag.

» Aaron

Hey you, that's no problem at all, it's all good

No worries sweetie!

Svar: Ah ok...men alltid nat. Atminstone sa att det känns bättre för stunden. Jag haller tummarna för att du ska bli helt bra snart!



Hehe ja ok, men fin inspiration i alla fall :)


Kom ihåg






Trackback