Jennilie and the city

Hej. Efter mitt ärende på elgiganten i Ystad så körde jag och mamma in till stan där jag gick in på H&M och Lindex och jag fick med mig en del därifrån, rea fynd förstås! Jag ÄLSKAR när de har "dubbelrea", antingen Halva reapriset eller som Lindex hade nu Ta 2 betala för 1 på alla reavaror. Köpte bl.a annat ett par blommiga byxor för 37 kr och en gul bikini för 25 kr per del, inte illa. Kommer visa er sen vad jag köpt men det blir nog i olika outfits tror jag. Tänkte visa lite bilder som togs idag.

Vid klostret hade körsbärsträden börjat blomma och det var så himla fint och vårigt.




Nu ska jag käka middag, se nya avsnittet av DH och sedan lägga mig i sängen och se på Sex and the city som har blivit min kvälls- och nattrutin, haha.



Kommentarer
» Aaron

Nice, we have very good ones, Door County cherries are the most delicious fruit there is.

You have such a beautiful smile Jen,

love your blog, hug!!


Kom ihåg






Trackback