Gott och fint

Första inlägget år 2012, känns bra! Själv hoppas jag att 2012 blir ett mycket bättre år än 2011, eller det de sitter i är att jag vill att ryggen ska bli bra för då försvinner liksom det som jag tycker är negativt och som jag inte gillat med år 11. Men det ska nog bli bättre, nu ska jag vara positiv :D

Dom här strutarna har ni ju redan sett men jag tyckte det var kul att fota dem då det var snö i bakgrunden också och tillsammans med en tomte. Strutarna har jag gjort själv och den lilla burken är en gammal glassburk, tänk så snabbt man kan göra om något fult till något fint. Tryfflarna har mamma gjort och tomten har hon också gjort, visst är hon duktig!! Allt förutom tomten fick farmor i julklapp av oss plus lite mer hemmagjort godis som inte hamnade bild.



Om ett tag dyker en årsresumé upp här på bloggen så kika in senare idag.



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback