Årsresumé 2011 del 1, januari-juni

Då var det dags att sammanfatta år 2011 med bilder och lite text, men mest bilder. För mig har det varit kanske det sämsta året jag upplevt just för att min rygg har krånglat så himla mycket och bara blivit sämre och sämre. Men jag har en vilja och ett psyke av stål så jag har ändå försökt göra det så bra som möjligt så visst har jag haft väldigt fina stunder och dagar också. Här kommer del 1 och del 2 dyker upp ikväll eller imorgon.

I början på januari hade vi himla mycket snö nere i Skåne och en del hus var igen drevade.



Mot slutet av janurai var dock den värsta snön borta, den här dagen var jag och mamma i Ystad en sväng.


I februari var jag på mässa i Köpenhamn.


Några dagar i veckan var jag hos herr sjukgymnast där jag hängde i den här grejen för att ta bort nervsmärtan i vänstra benet (och sedan tränade).



I slutet av februari bokade jag och familjen en sista minuten till Lanzarote där vi blev i över en vecka. Min yngsta lillebror blev dock sjuk (svårt öroninflammation i båda öronen) så han kunde inte flyga hem så han, mamma och styvpappa fick stanna kvar en vecka extra, tror inte dom tyckte det var alldeles för hemskt ;)



Flyget gick från Göteborg så i och med att det bara var jag och Kevin som flög hem som planerat valde jag att stanna den där veckan hos Therese.



I mars pysslade jag en del, gjorde många örhängen bl.a.




Den här bilden togs den 22 mars då jag och mamma var på utflykt och NJÖT av att våren var här på riktigt.


Den 4 april blommade det som bara den, jag älskar det så himla mycket!


En rosa outfit i början på april.


Det hände något bra med vädret så den 10 april kunde jag gå barbent utan att frysa.


Jag och familjen började bege oss ut på utflykter.



I maj köpte jag ett av mina favoritskor, dessa platådojjor!



Dessa vackra rapsfält blommar i maj.


Den 25 maj bakade jag och lillebror en födelsedagstårta eftersom jag fyllde år. Jag gjorde även mina första marsipanrosor och det var ju enkelt och fint.


Till morsdag blev det också en tårta, Andreas bakade och jag dekorerade.



I början på juni hade jag och lillbrorsan en syskondag då vi käkade mat i parken, köpte glass i hamnen och satt nere vid havet, mys.


10 juni tog min bror Kevin studenten!



Pappa och farmor flög ner till oss för att vara med på hans student.


Jag bakade massvis med cupcakes, här är två varianter.




Av mamma och Andreas fick jag en fotokurs i födelsedagspresent som jag gick i juni och juli.



Kommentarer

Fyller du ar den 25 maj? Me too!! :)


Kom ihåg






Trackback