USA-shorts och nitar!

Fastnade vid ebay där jag suttit och spanat in allt möjligt i ett par timmar nu. Det är helt sjukt vad vissa grejer (eller det mesta) är billigt där, man blir ju hur köpsugen som helst!! Jag hade en hel lista med grejer jag ville ha men fick ner den till två grejer som jag bestämde mig för att köpa, ett par USA-shorts och massor med nitar.

Jag har varit inne på en del svenska hemsidor och kikat på nitar men tycker det varit så dyrt, en förpackning med 100 nitar (som inte räcker särskilt långt heller) går på över 100 kr + frakt. Förpackningen jag köpte på ebay innehöll 500 nitar i storleken 12x12 mm och jag betalade 95 kr för dem (inkl. frakt), sen beror det ju på om jag måste betala tull och moms men än om det tillkommer blir det flera gånger billigare än att köpa i Sverige. Shortsen gillar jag också himla mycket, hoppas bara att de passar. De på bilderna kommer från chicy.se men de jag har köpt ser typ identiska ut, jag betalade 115 kr för dem (inkl. frakt) och även där kan det ju tillkomma lite utgifter men de är värda det ändå!


Bildkällor; Shorts, Nitar.



Kommentarer

Hej.

Du är med på dagens outfit på spotlife.se

Den outfit med flest röster denna månad vinner ett fint paket från oriflame.

Så passa på att ragga röster. Röstningen avslutas den 29:e feb kl 00:00

Mvh Emellie, praktikant på spotlife.se

Heej jag undrar om det är säkert att köpa på ebay.tänk om du blir lurad hur är varorna

finns en tävling där du kan vinna såna här...tänkte direkt på dig då jag såg tävlingen..

http://trendbook.devote.se/blogs/17406656/competition-shorts.htm#WriteComment

jag har handlat GALET mycket på ebay..nåt varje månad.. och jag har ALDRIG fått betala tullavgift

Veronica- Ebay fungerar ungefär som tradera. Hur säkert det är vet jag inte men man lämnar omdömen precis som på tradera så jag brukar ALLTID spana in säljarens omdömen innan jag ens funderar på att köpa något från dem. Men jag tror det är ganska säkert men antar att det beror på vem säljaren är. Man kan alltid bli lurad men man får försöka lita på köparen. Det jag hittills har köpt på ebay är jag riktigt nöjd med! :)

» hanna

sjukt snyggt

I like red shorts but not with the American flag at all!

Buy an essay- I love them! :D

Ett tips för att handla från vilken säljare/onlinebutik som helst i USA är www.shopusa.se



ShopUSA tar hand om frakt, tull och moms och skickar dina varor direkt till din dörr. Du kan tom räkna ut det totala priset innan du handlar via kalkylatorn på hemsidan!


Kom ihåg






Trackback