TURKOS

Tänkte visa er två nya tillskott till mina garderober. Den här jakcan/koftan och ärmlösa skjortan köpte jag igår på second hand butiken här i simrishamn för sammanlagt 65 kr. Älskar färgerna, speciellt när man bär båda plaggen tillsammans. Haha just de.. Idag är jag lite mer sminkad kring ögonen än vanligt så när jag kom ner fårn mitt rum idag så sa min lillebror, "Jennilie, har du ett blåöga?!". Haha. Han hade bara sett ett av mina ögon och trodde jag hade ett blåöga. Kanske är jag värdelös på sminka mig :P


Allt är second hand förutom jeansen och ringarna.



Kommentarer
» Linda

Älskar det,min favoritfärg!

Olagligt snygg äru!

snyggo! :) äh, strunta i liam, ja gillart! ;)

jättefina bilder :)

otroligt vad du är duktig på att fynda på second hand!

Snygg är du då också!:)

Babyhoe- Jag litar på dig ;)



Anonym- Tack så jätte mycket!! :)


Kom ihåg






Trackback