Sjuker



Usch, fy och blä, jag har gått och blivit sjuk! Som om jag inte hade det tillräckligt eländigt som det var. Följde med mamma och handlade och hämtade ut ett paket men ångrar det så här i efterhand för nu har jag så ont i ryggen att jag bara vill gråta, hjärnan är fylld med typ 3 kg snor, jag har huvudvärk och har börjat få lite ont i ett öra. Så nu pauser jag bloggen lite tills jag är piggare. Vi hörs då, kram.

UPDATE: Att jag var förkyld blev visst mitt minsta bekymmer.. Jag har åkt på värsta öroninflammationen så jag har knappt sovit en blund i natt. Och nej, det slutar inte där. Ryggen har i samma veva bestämt sig för att bromsa och backa, med andra ord bli hundra gånger värre än vanligt (vanligt för mig) och göra ont och värka som om det inte fanns en morgondag. Just nu sitter jag framför datorn för att jag inte kan ligga ner för att örat gör så j***a ont men jag kan ju inte sitta stilla eftersom jag då får så mycket ondare i ryggen så jag får gunga fram och tillbaka. Och just nu är jag ganska glad att jag äter så himla mycket medicin (panodil och morfin var sjätte timme dygnet runt pga ryggen) för om jag har så här ont nu när jag är medicinerad vill jag inte ens tänka tanken på hur det skulle va om jag bara kunde ta en alvedon typ. Men det är ändå outhärdligt, jag sväljer mina tårar och väntar ett par timmar tills jag har min tid på sjukan.



Kommentarer
» Frida

krya! :)

» lea

ushdå :(

krya på dig.

krya på dig!! <3

usch stackare , krya på dig !! <3

GRATTIS du har råkat ut för samma som mig.. jag har galet mycket muskelvärk.. fick en polare att massera mig igår för jag grätt nästan så ont jag hade... haft det hela natten. enligt min kille har jag legat o gnyt hela natten.. men har så satans ont i musklerna. halsen e inte vidare i heller...och jag fyller år imorgon.. yeeeee va kul.. not

sv: så lite så! håller tummarna för att du får bli frisk snart och att ryggen slutar bråka med dig :)

men usch då gumman!:( hoppas du blir frisk på studs! du kanske kan ringa när du känner dig lite bättre så får vi prata lite :) saknar dig skruttan min

Babyhoe- Ja det hoppas jag med! Har dock fått penicillin mot öroninflammationen nu så den känns redan mycket bättre. Är ju dock fortfarande väldigt hängig, snuvig osv. Och så har vi ju historien om ryggen också. Ringer nån dag snart när jag känner att jag orkar prata. Saknar dig med, kram!! <3

sista


Kom ihåg






Trackback