Simple

Tjenis! Var uppe med tuppen idag, eller kanske inte så tidigt men jag klev upp betydligt tidigare än vanligt för jag och mamma skulle på loppis! Som vanligt (åh älskar alla loppisar här) hittade jag en del grejer, bl.a ett par stora vita jeans som ska bli jeansshorts. Men ni får vänta ett tag innan jag visar kläderna för de ska tvättas först! Drog bara på mig några bekväma kläder idag och då blev det så här.


Skor//Second hand 20 kr
Jeans//Gina tricot 199 kr
Tröja//
Second hand 25 kr
Skinnjacka//
Second hand 300 kr
Skinnvantar//
Second hand 10 kr



Kommentarer
» Layla

Ah jag är så kär i den där tröjan! xD

» Frida

äälskar din stil :))

vad långt hår du har! kan du inte göra ett inlägg hur du/använder/produkter i hår/ansikte o.s.v det vore trevligt. ha en bra dag o ta hand om dig snyggish! kramis


Kom ihåg






Trackback