New leatherpants

Tjena! Sitter just nu och glor på "I used to be fat" på MTV, ganska bra faktiskt. Gick ut en snabbis också medan det inte snöade och mamma fick fota min outfit. Det här är skinnbyxorna som jag visade er innan jul (inte bilder på mig) men det har varit en del strul så istället för att få dem innan jul så fick jag dem i fredags. Lång väntan, jag vet men jag gillar dem skarpt så jag är ändå glad att jag inte begärde pengarna tillbaka.




Klackar//Second hand, tradera.se
Skinnbyxor//Second hand, seconds.se
Skärp//
Second hand, loppis
Tröja//
Second hand, second hand butiken i Simrishamn
Jacka//Nelly.com
Vantar//
Second hand, loppis
Hatt//H&M
Väska//
Second hand, loppis



Kommentarer

detta var himla snyggt! gillar speciellt jackan :)

galet fina skor! :)

Ah lovely. I love them.

Skinnbyxorna var riktigt snygga! Bra köp!


Kom ihåg






Trackback