Naglar

Jag har nästan alltid målade naglar, inte alltid för att jag tycker det är snyggast så utan ibland bara för att jag vill att mina naglar ska växa. Utan nagellack blir mina naglar så himla svaga och går sönder och av hela tiden därför ser jag till att alltid ha på ett lack så att de växer. Tyvärr så blir det jämt så att de växer till bra längd enligt mig och då går de av en efter en så det bara är att klippa av resten och börja om. Men det är ju bara naglar vi snackar om så det är inte hela världen! Idag bytte jag nagellack och provade två nyinköpta och så här blev det. Så här i efterhand tycker jag inte att det gröna är speciellt snyggt utan jag skulle istället tagit en svart eller kanske vit färg men nu får det vara så här tills det skavs bort en del och det är dags för ett nytt lack.




Kommentarer

ja tycker de blev snyggt me grönt! :)


Kom ihåg






Trackback