I'm going black!




Efter att ha velat hit och dit i flera dagar nu så bestämde jag mig till sist för att göra en beställning! Och jag köpte ju ett par skitsnygga platåpumps på tradera för ett par dagar sedan som tyvärr visade sig vara för små (ska snart lägga ut dem till försäljning) så det fick bli dessa från nelly istället. Alla modeintresserade vet ju om att kepsen är ett modemåste till våren och sommaren. I vanliga fall hatar jag trender just för att alla klär sig så himla likt och har likadana kläder som är "inne" för stunden men som med en del trender kan jag bara inte stå emot så det fick bli en keps för mig med. Jag funderar dock på att kanske pimpa den så den inte ser ut som alla andras, kanske sätta på en del nitar eller svart spets eller något annat kreativt. Får se helt enkelt.



Kommentarer

Ahhahahha I ordered the same shoes just in white, but those are lovely. I also love the glasses.

» J

Kepsen är en favorit!

» bea

snyggt ! Jag gillar såna trender som tex skinn´kepsen för den kan man match som man vill och att pimpa den med nitar tycker jag låter helt grymt, har du nåt tips var man kan köpa nitar förresten? Tänkte pimpa ett par jeanshorts ! :D


Kom ihåg






Trackback