H&M is the shit!

I vanlig ordning kikade jag in på H&M's hemsida för att se gårdagens nyheter och i vanlig ordning blir jag inte besviken. Denna gång blev jag så nöjd att det fick bli en beställning! Tycker dock det är lite knepigt det där med storlekar.. T.ex tröjan uppe till vänster. Som tröjan sitter på modellen vill jag att den ska sitta på mig, lite lös men att mudden är ganska tajt. Eftersom jag har en ganska smal midja tror jag att mudden på en 36a skulle vara stor men väljer jag då en 34a kanske det inte bara är mudden som sitter tajt?! Hoppas den passar och sitter som jag vill i alla fall, hatar att hålla på med byten och så. Och den rosa klänningen, I'm in lööööve! Så snygg till sommaren! Och de korta mjukisbrallorna är inte direkt snygga som de är utan jag har tänkt ge dem en omgång, men det kommer i ett annat inlägg.





Kommentarer
» ERIKA

30 Kronor var billigt!!


Kom ihåg






Trackback