Helrosa!

Ännu en dag som jag väljer att vara väldigt färgglad. Ni anar inte hur glad jag är för att kavajen är i nästan exakt samma rosa färg som byxorna, man vet ju aldrig när man beställer från internet och bara har sett bilder, men det blev perfekt! Väskan gillar jag också, när jag gjorde beställningen och betalade försvann väskan från beställningen så jag antog att den tog slut men jag fick hem den ändå som tur var.


Skor//Nelly.com 135 kr
Byxor//Gina tricot 49 kr
Linne//H&M 50 kr
Kavaj//H&M 129 kr
Hatt//H&M 99 kr
Väska//Nelly.com 49 kr



Kommentarer

åh så himla sött!

» Lina

Oj, måste vara en av de fräschaste outfits jag sett på länge!! Keep it up :D

härligt med färg :)

It is so nice to see that someone is wearing some color. And btw those shoes are really nice are they comfortable?

» Elin

Snyggt med så mycket färg!! :)

jag har en tävling på min blogg där man kan vinna ett super fint halsband med citat av marilyn monroe...kanske du vill vara med

http://chanette.blogg.se/2012/february/vinn-underbart-halsband-har.html

» J

Härligt med färg!

jag brukar inte gilla helrosa men helvete vad snygg du var i det :D

Helt gaaalet snyggt!

Härligt med färg, ser fram emot att premiäranvända mina nya chockrosa byxor också.. ska bara bli liiiite varmare först då de är extremt tunna och tighta haha. Du har fått en award i min blogg att skicka vidare till andra du kanske vill uppmärksamma lite extra! ha en bra dag!

Helt kär i plastväskan och de rosa byxorna! Mumms :D


Kom ihåg






Trackback