Hearts

Alla hjärtans dag idag, inte någon "högtid" som vi här hemma firar direkt. Kan dock vara mysigt med lite extra god mat eller så. Eller bara tänka lite extra på alla fina man har omkring sig. Det tycker jag är syftet med den här dagen. Här kommer i alla fall min outfit! Och just de, hämtade ut världens bästa bok idag, en Marilyn Monroe bok. Jag har varit och klämt och kikat i boken i butik jag vet inte hur många gånger och drömmer mig bort bland alla vackra bilder så för ett par dagar sedan var jag bara tvungen att beställa den (HÄR). Alla bilder är stora (de flesta är i A4 format) och det är hur många bilder som helst men det som är roligast är att de flesta är bilder man aldrig tidigare sett. Så tips tips tips om ni gillar Marilyn.


Klackar//Second hand, tradera.se 595 kr
Rosa tjocktröja//
Second hand, butik i Simrishamn 40 kr
Skinnjacka//
Second hand, tradera.se 98 kr
Vantar//
Second hand, loppis 20 kr
Mössa//
Second hand, loppis 10 kr
Guldbyxor//H&M 299 kr



Kommentarer

Galet snyggt!


Kom ihåg






Trackback