En färgsprakande vår för 500-lappen

I vår och till sommaren kan jag lova att det kommer bli färgglatt och jag älskar det! Ni har säkert märkt att jag redan nu har börjat fuska in färg, inbillar mig att det är vår. Eller egentligen handlar det bara om att jag vill vara färgglad, synas i vackra färger. Den här trenden passar nog många för man kan själv välja hur långt man vill gå. ALLA färger fungerar, pasteller, starka, svaga, smutsiga, neon osv. Vill du vara mer diskret välj då en ljus och pastellig färg på plagget. Vill du synas mer? Ja men välj och vraka bland alla starka färger. Vill du synas extra mycket? NEON! I stora mängder. Eller colorblocking. Här har jag samlat ihop massor av färgsprakande plagg för under 500-lappen. Välj och vraka, inspireras och dröm dig bort.




Här är ett exempel på hur du kan klä dig riktigt färgstarkt men ändå var grymt snygg utan att det blir för mycket.



Vill du vara lite mer diskret skulle jag satsa på ett färgglatt plagg och tona ner det med fäger som svart och vitt.




Vad tycker ni om denna trend?!



Kommentarer

Sv. ja ja såg de haha, men dom har delat upp sin säsong i två delar! Men de är späännande! :D

» Elena

Åh vad härligt med lite sommarkläder!


Kom ihåg






Trackback