Yellow NEON

Buffalo platåskor//Trendsales.se
Lackbyxor//Gina Tricot
Polotröja//H&M
Fuskpäls//Ebay
Väska//Loppis
Mössa//Ebay
Glajjor//Tradera.se
 
Jag älskar verklign dessa brallor! Det enda negativa är väl att det inte fanns kvar något par i stl 34, så jag var tvungen att köpa en större storlek. De är hur stora som helst i midjan och hasar ner hela tiden när jag går i dem.. Måste se till att sy in dem i midjan annars kan jag inte använda dem. Men förutom det så är de perfekta! Tycker det är så snyggt att blanda olika material på plaggen som jag har gjort här, outfiten blir mycket mer intressant då om du frågar mig. Och neonmössan är också en favorit! Har även en i rosa neon hemma, får se till att inviga den också, det blir nog till en helsvart outfit.
 
Idag åker jag till Umeå igen.. Jag ska till Sara idag och där blir jag i tre nätter tror jag. Vi ska i alla fall gå på mellandagsrean tillsammans. Och på tal om rean, fy fasen vad jag ser fram emot den! Hoppas de rear ut bra och snygga grejer, förra året hittade jag faktiskt väldigt mycket grejer. Det enda problemet är ju att jag ska flyga hem sen vilket innebär att jag inte kan ha hur mycket baggage som helst. Men om inte annat får jag ta på mig så mycket som möjligt och svettas ihjäl på planet, jag menar vad gör man inte för kläder ;) Ska ni gå på rean? Den börjar idag va? 
 
Nu ska jag kila.. KRAM



Kommentarer
» Elin

Alltid lika snyggt klädd! :)


Kom ihåg






Trackback