Speggi

Som tjej och smyckesgalning så har jag ganska svårt att hitta ställen att förvara alla smycken. Jag har bra med ställningar osv men det är plats jag saknar. Sedan hittade jag Speggi! Det är en spegel men samtidigt ett litet skåp där det finns plats för att förvara massor av smycken! Hur smart som helst om ni frågar mig. Om jag hade haft lite mer plats i mitt rum hade jag nog önskat mig den i julklapp. Men jag tänkte tipsa er om den, kanske någon av er vill önska er den eller köpa den själv? Så här ser den ut;
 
 
Och så här kan den se ut när man fyllt den med smycken osv.
 
Bildkällor; Bild 1, Bild 2.
 
Om ni vill köpa den så kostar den 1499 kr och finns att köpa HÄR!



Kommentarer

denna skulle jag VERKLIGEN behöva.. mina smycken e precis överallt o blir lika syr vart enda gång jag ej hittar det jag vill ha ha...fast kanske ska hämta hem en hel kass med smycken jag lånat ut till en fotograf med..börjar sakna dom haa ha

Svar: Jo jag kan tänka mig att typ var och varannan tjej skulle behöva denna spegel :D Haha!
Jennilie

» Anita

Snygg OCH smart, det gillar vi :)

Åh, hade jag haft ett jobb och pengar så hade jag utan tvekan köpt den till min Lillasyster som har smycken ÖVERALLT!

:)

Så smart! :)

Sååå smart spegel!!!
Har just nu beställt en :D


Kom ihåg






Trackback