Sommarminnen

Jag som önskade mig en snöfri vinter i år.. Jag hann bara önska mig det så började det snöa! För att inte deppa allt för mycket så gick jag in på bloggen och gick igenom mitt arkiv från sommaren. När jag läser de inläggen och ser bilderna blir jag varm och glad i hela kroppen! Jag är verkligen inte gjord för att bo i ett land där det blir under 10 plusgrader, helst inte under 15. Jag verkligen avskyr vintern! Och det är inget jag bara säger utan jag är verkligen hatisk mot den och bli så förbannad. Usch!
 
MEN.. Satt som sagt och kikade på sommarbilder från i år och jag tänkte dela med mig av ett gäng :)
 





Hoppas att ni med blev varm i kroppen av bilderna :)



Kommentarer
» emma

älskar din nya design (var ett tag sen jag var här) och älskar bilderna, shit vad bra du blir på bild! :)

» Bea

Sv; Ah okej! Bra att du ger mig lite feedback, det uppskattas! Ska lägga till knappe längst ner under inläggen också :-)
Hehe ja vi får väl se hur länge det dröjer innan folk börjar tröttna på snön ;-) åtminstone är det jättemysigt att ha snö vid Lucia, jul och advent! Det hör till liksom :-)


Vilka fina bilder, gud vad jag längtar till sommaren nu!! :)

» Ebba

Sååå fina bilder!! :)

samma sak säger jag...jag brukar säga att sverige blev fel placerad på kartan haha ha...

Åh dina bilder är så fina och inspirerande,längtar så efter sommaren nu! :)

» Marta

hatar vinter!! ush!! värme ja tack! ang skor så har jag min nike air max period nu bara älskar dom alla vill ha alla färger! fucking råna bank först! och bilderna är riktigt fina !!! Love Love Love

Fin blogg! :)
Kolla gärna tbx

Vad tycker du om min nya topp och "halsbandskrage" ?

Det var så lite. Förr eller senare så löser det sig. Får hoppas det löser sig på bästa sätt dock :)

Fina bilder! :)

Vad sköna bilder, du gör dig bra på bild
Jag gillar inte vinter heller

Åh så fint! :D

» Elsa

Åh vad man längtar till sommaren! Personigen tycker jag att dina sommarkläder är så himla mycket snyggare, älskar alla kjolar och shorts!

p.s. Din stil nu är självklart också grym! ;)

Vilka helt underbara bilder!


Kom ihåg






Trackback