Purple

Buffalo platåskor//Tradera.se
Jeans//Tradera.se
Fuskpäls//Tradera.se
Tjocktröja//Loppis
Halsband//Ebay.com
Vantar//Ebay
Hatt//Loppis
 
Hej! Jag måste faktiskt säga att jag älskar den här looken, lila har verkligen blivit en av mina favoritfärger på sistone. Just nu är jag hos min morbror och hans familj igen, men imorgon så bär det av till Sorsele. Hela min släkt kommer från det lilla samhället så jag har en del släkt där. Jag ska först hälsa på farmor och farfar, sedan firar jag jul med mamma, lillebror Liam, styvpappa Andreas, en del av hans släkt och nån till. Måste dock säga att jag knappt har några julkänslor.. Känns som om jul är om kanske en månad, men det är ju för tusan bara några få dagar kvar. Det verkar i alla fall som att det inte blir något julbord i år och det är jag glad för. Jag gillar knappt något av det som finns på julbordet så då äter jag hellre något annat, som är gott ;)
 
Vi får se när vi hörs nästa gång, kram!!



Kommentarer

Haha du är tokig du, hur kan man inte gilla julbord ;D hahah.

sv. det kommer vi garanterat att ha kvar! ;)

Det känns som om det är litegrann samma outfit om och om igen, men det kanske bara är jag...

» Bunny

Vackert vackert vackert!


Kom ihåg






Trackback