Outfit - 1 december

Klackar//Tradera.se
Brallor//Trendsales.se
Tröja//New Yorker
Fuskpäls//Ebay
Glajjor//Tradera.se
Hatt//Trendsales.se
Nitkrage//Ebay
 
Alltså shit, är det verkligen första december idag?! Det känns verkligen inte som det, snarare som första november. Men det är nog för att vi fortfarande har höstväder här (klagar INTE). Ikväll ska vi i familjen plus en vän till Kevin ha godiskväll, vi ska göra massor av julgodis tillsammans och lyssna på julmusik för att få lite stämning. Jag tackar aldrig nej till julgodis, speciellt inte de som är gjorda med vitchoklad ;) Vi ska iväg och handla nu. Jag får se om jag bjussar på någon bild ikväll eller imorgon från baket, men jag lovar inget. CIAO!



Kommentarer

Fina bilder, allt bra? :D

» Frida

OH MY LORD, dör va snygga skor!!!

Hatten!

snyggt:D

» Ebba

Såå snyggt!!!! :D

Hjälp mig hitta en Systemkamera!

Älskar värkligen kragen! Skit snygg ju!

Söt blogg, kolla gärna in min!
Kram Othilia


Kom ihåg






Trackback