Mysigt i vinter

Om det är något jag inte klarar mig utan så här på vintern så är det en varm och mysig pyjamas. Jag byter gärna om till pyjamas redan på eftermiddagen om jag vet att jag inte ska ut något mer under dagen, och så sover jag såklart i den! Ett par varma tofflor är också ett måste, men ett par tjocksockar fungerar också. Jag har samlat ihop lite olika pyjamaser som jag tänkte tipsa om. Kanske behöver du själv en, annars är det en perfekt grej att ge bort i julklapp! Själv så köpte jag en pyjamas till min lillebror idag, så han sover nog bra (och varmt) i natt :)
 
 
 
Jag tycker att den rutiga från Gina Tricot ser riktigt skön ut, och tänk den tillsammans med tofflorna från H&M.. Mmmm så mysigt!
 
Använder ni pyjamas på vintern?



Kommentarer

hej, spana gärna in min blogg som är för unga tjejer som vill jobba inom mode eller kommunikation.

» Elin

Älskar tofflorna från H&M, de ser så mysiga ut! :)


Kom ihåg






Trackback