Miley Cyrus fashion


Förut har jag aldrig direkt lagt märke till Miley Cyrus, men sedan hon klippte av sitt hår och blonderade det har hon varit min största stilikon när det kommer till kändisar! Jag förstår verkligen inte hur så många kan tycka att hennes klipp var ett misstag? Personligen tycker jag att hon är coolare än någonsin just nu! Hennes hår är ballt och hennes klädstil är perfekt, avslappnad och super snygg! Outfiten nere till höger är det snyggaste jag sett på länge, det går ju såklart inte att bära nu, men sommaren kommer ju faktiskt vartenda år. Kjolen kommer från Asos men verkar vara slutsåld, men på ebay hittade jag några raka leopardkjolar så där är det ju bara att fixa slitsen själv :)
 
Vad tycker ni om hennes stil?



Kommentarer

Miley är faktiskt min största inspirationskälla. Hon har den typiska tumblr-stilen (som jag kallar det, inte så konstigt att hon är så känd på just tumblr heller). Tycker också hennes hår är ASCOOLT och det är ju just den frillan jag vill ha haha ;)

jag tycker med hon blivit mycket kollare och mer egen i sin stil sen hon klippte sig..lite mer att hon vågar ta ut svängarna o inte e längre den där sockerösta saken som gör som föräldrarna säger..hon har blivit er vuxen

håller faktiskt med dig, jag la aldrig märke till henne förut men nuså, nu syns hon och är hetare än någonsin!


Kom ihåg






Trackback