Internetshopping - Rea!

Hejsan! Det här är inte ett tidsinställt inlägg för just nu har jag tillgång till internet, wihoo. Jag hoppas att ni alla hade en fin julafton? Min var riktigt bra, bättre än förväntat måste jag säga. Jag måste dock vänta med att lägga ut bilder från min julafton då mamma ha de flesta av bilderna på sin kamera och vi är på olika ställen just nu.
 
Jag är i alla fall hos min vän Sara i Umeå och hälsar på, kommer vara här tills på lördag så det blir super kul! Idag har vi varit och gått på stan, spanat in mellandagsrean och shoppat en hel del. Och just nu ligger vi vid varsin dator där vi fortsätter vår reashopping, men på nätet då. Jag ska se till att visa er det jag köpte i stan, förhoppningsvis imorgon, men tills dess får ni se vad jag klickat hem från nätet.
 
Allt här nedan kommer från H&M och nelly.com om någon undrar.
 
 
Jag ser verkligen fram emot att få hem de tre tröjorna längst ner och halsbandet med skalbaggen, såg skalbaggehalsbandet idag på H&M och det var riktigt snyggt! De vita brallorna ska också bli roliga att få hem, de är nämligen i fuskskinn.
 
Jag är glad att jag hittade flera tröjor här på internet för det jag handlade på stan idag var nog mest byxor, fick med mig 5 par tror jag, haha. Nu ska jag kika igenom lite bloggar och så, vi hörs, kram!



Kommentarer
» TVD

Hej :D Jag tävlar ut The Vampire Diaries på DVD säsong 1 , 2 och 3 . Har även en frågestund där du får fråga vad du vill om mig och serien =D
Kram


Kom ihåg






Trackback