Faith Hope Love

Jag ogillar verkligen att kliva upp på mornarna.. Helst skulle jag vilja vakna av mig själv varenda morgon för att sedan ligga ytterligare ca en halvtimme i värmen under täcket. Jag älskar när det är lite småkyligt i rummet medans det under täcket är så där perfekt varmt, mjukt och skönt. Men tyvärr fungerar det inte för mig, i alla fall inte det där med att vakna av mig själv. Jag är alldeles för trött av alla mediciner och smärta vilket gör att jag nog skulle sova till klockan 15 eller 16 på eftermiddagarna om jag inte ställde min väckarklocka. MEN jag brukar i alla fall se till att unna mig den där halvtimmen i sängen efter uppvaknandet lite nu och då, bara för att det är så himla skönt!
 
Jag antar att jag inte är ensam om att ogilla att vakna upp av en väckarklocka?! ;) Eller?..



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback