En bra ställning att ha på dörren

 Igår när jag var inne på Lidl så köpte jag inte bara glass, utan en ställning för skor fick även följa med mig hem! Var först lite osäker om jag skulle köpa den eller inte, men så här i efterhand är jag riktigt nöjd! Man fick med två olika hängen så man kan ha ställningen på en vanlig dörr eller på en garderobsdörr.  Eftersom mitt rum är väldigt litet och jag har hur mycket grejer som helst så är bra förvaring ett måste, så den här sitter perfekt på min dörr som innan var tom. Den är nu fylld med ett gäng skor, mina skinnvantar, en del solglasögon och mina snygga sjalar! Ja just det, även några skärp och löskragar fick plats. Inte illa!

 
För er som är sugna på en likadan så kommer den som sagt från Lidl och går på 99 kr.



Kommentarer

Vilket fynd!

» Ebba

Vilken smart, jag har en men den har bara krokar högst upp, denna var ju snäppet bättre! :)

ohhhhhhhhhh vill ha

Svar: Ja den är super smart, älskar den!
Jennilie


Kom ihåg






Trackback