Dark flowers

Buffalo//Tradera.se
Jeans//Tradera.se
Tröja//Loppis
Fuskpäls//Blocket.se
Hatt//Trendsales.se
Vantar//Ebay
Halsband//Ebay
 
Från och med igår så fotar mamma mig i två olika outfits per dag, den ena visar jag samma dag här på bloggen och den andra sparar jag i en mapp. Jag åker ju som sagt upp till Umeå snart i ca tre veckor och där kommer det bli väldigt svårt för mig att fota outfits pga olika anledningar. Därför börjar jag nu "samla på mig" ett gäng som jag kan visa under tiden jag är där. Jag vill ju inte strunta i bloggen och er under sån lång tid, därför blir det här en bra lösning. Måste dock säga att det inte är det roligaste att fota två outfits på en dag för det är ju så kallt ute, så istället för att bara frysa en gång måste jag frysa två gånger :P Haha. Brallorna jag har på mig är i alla fall nya, jag hem dem med posten igår! Jag köpte dem på tradera för 50 kr inkl. frakt, riktigt bra pris tycker jag för de är ursnygga! Om ni inte redan brukar shoppa på sidor som trendsales.se och tradera.se så vill jag verkligen rekommendera er till att göra det! Det finns ursnygga grejer att fynda och många gånger blir det billigare än att köpa i butik, speciellt när det kommer till jeans och byxor. 
 
Nu ska jag glo lite på tv innan jag går och lägger mig. Kram!



Kommentarer

skitsnygt verkligen! :D

Supersnyggt! Älskar byxorna :)


Kom ihåg






Trackback