Blue suit!

 
Källor; Vänster bild, Höger bild.
 
Jag hittade den här kostymen på tradera.se, och efter lite velande så bestämde jag mig för att jag ville ha den i min ägo. Jag la ett bud och utan några problem så vann jag den för 172 kr inkl frakt. Nu när jag googlade efter bättre bilder för att lägga upp här, så hittade jag originalpriserna och blev glatt förvånad över vilket fynd jag gjort. Byxan har gått på 698 kr och kavajen 998 kr! Kostymen såldes på H&M i och med ett designersamarbete med Matthew Williamson år 2009.
 
Glad tjej :D



Kommentarer

Ja men precis, himla tråkigt. Men de flesta har nog lättare att flyta med strömmen. Vilket rackans fynd du fått där ser jag :) Ha en bra kväll :)

Ha en fin dag!

Svar: Tack detsamma :)
Jennilie

» Bunny

Ja det var minsann ett riktigt kap! :D

» Bea

Sv; Haha, jag kan förstå. Jag är inte en person som vill ha snö för länge, helst ska den vara helt borta i slutet av februari. I mars vill jag börja se grönt gräs och blommor igen :-)

Nämen åh, tack för DINA fina ord. Det är klart man känner med dig när man läser vad du går igenom. :-) <3

--

Tradera är helt fantastiskt bra! Vi var gjort ett par fynd där :-)

sv: aha okej :) jag bor i en liten by som heter Edsbyn :)
så lite så :)

Svar: Okej, vet inte vart det ligger men :)
Jennilie

jag ÄLSKAR denna färgen.. har en vinter kappa i det.. love it love it...

» Marta

good shiiit!:)

Oj vilket kap :)

Ha en fin dag!

Svar: Tack detsamma :)
Jennilie


Kom ihåg






Trackback