Blommor på mina ben

Sneakers med klack//Ebay
Brallor//Tradera.se
Vantar//Loppis
Tröja//Ebay
Skinnjacka//Seconds.se
Kavaj//Loppis
Hatt//Trendsales.se
Halsband//Ebay
 
Här kommer som utlovat en outfit! Jag älskar verkligen dessa blommiga, men ändå diskreta byxorna. Att de dessutom sitter som en smäck gör ju det hela bättre :) Idag så kom även brorsan (Kevin) hit upp till Norrland, så nu slipper jag vara ensam om dagarna när pappa är och jobbar. Eller helt ensam har jag ju inte varit, katterna har hållt mig sällskap, men de kan ju inte prata. Vi ska faktiskt sätta igång och baka lussebullar om ett tag, längtar tills de är klara :D Mums!
 
Vi hörs, puss o kram!



Kommentarer

Snygg like always.
Haha senaste svaret nånsin för min del :P Jo min är också ganska rörig, blir lätt att man slänger på allt vad man känner för så :)
Åh mys med kattungar. Vi hade 2 st nyfödda hemma förra sommarn, min katt smet och var på smällen när hon kom tillbaka. Nu blir det inga fler kattungar dock, dom e söta som saaatan men galet jobbiga att ta hand om :)


Kom ihåg






Trackback