Style it light winner

Har ju glömt att berätta för er att för ca en vecka sedan fick jag ett mejl där det stod att jag var utsedd till vinnare av Style it light tävlingen. Förstod först ingenting eftersom jag inte hade tävlat om något men sedan kom jag på att i och med att man la ut sin outfit på minoutfit.se så var man med och tävlade. Så jag ska tydligen få hem en Coca-Cola light Jean Paul Gaultier collectors box. Jag vet inte riktigt vad det är för något men det är ju aldrig fel att vinna :)
 
Och tror ni inte jag blev förvånad när jag gick in på bloglovin nyss och fick syn på en bild på mig i ett inlägg som Lina Di Moda gjort på sin blogg. Klickade mig in och såg ett par bilder varav två av dem var på mig, hon berättade vilka vinnarna var, kul!
 



Kommentarer
» Aaron

Good pictures, have a good weekend!


Kom ihåg






Trackback