Måndagstävling #1

Det blev lite senare än tänkt men NU kör vi igång måndagstävlingen! Det du tävlar om den här super fina virkade klänningen/tunikan/linnet, den är helt ny (har bara använt den för bilderna) och därför i perfekt skick. Storleken är one size så ni får utgå från hur den sitter på mig som är 165 cm lång. Tänk på att om man är några storlekar större fungerar den att ha som linne eller tunika! Här nedan ser ni hur jag skulle matcha den, men vill man inte ha den till bara ben fungerar den även perfekt till ett par svarta stuprörsjeans och en skinnjacka nu när hösten närmar sig. Längst ner i inlägget finner ni tävlingens regler.
 
Tävlingsregler;
  1. Skriv eller nämn i ett inlägg på din blogg att du är med och tävlar om den här klänningen och länka till det här inlägget (du får mer än gärna låna någon/några bilder).
  2. Kommentera det här inlägget med ditt namn och mejladress, samt länken till ditt inlägg som tävlingen nämns i.
 
KLART!
 
Om du inte har en blogg så behöver du bara kommentera det här inlägget med ditt namn och din mejladress, samt på något sätt framföra att du är med och tävlar.
 
Tävlingen avslutas på söndag den 2 september kl 12.00 och jag lottar en vinnare strax där efter.
 
AVSLUTAD!!



Kommentarer
» Sara

Har ingen blogg än men funderar på att skaffa, kan blogga om det nästa vecka i så fall :)

Jag är i alla fall med :)

Är det okej om jag länkar på min bloggfacebooksida? :)

» Erica

Jag har ingen blogg men jag vill vara med och tävla! :) [email protected]

» Sofi

Hej! Jag är med och tävlar!
Har dock ingen blogg tyvärr..

Kram!

» Julia

Kul med tävling! Jag är med! :) <3 http://teamtc.blogg.se/2012/august/tovlar.html#comment

» Helen

Ett sådant fint linne/tunika vill jag ha :) I´m in!
[email protected] (ingen blogg)

» Alva

wunderbar! är helt klart med :)

» Siri

Det är klart att jag är med och tävlar! Kram :)

Svar: http://siriclara.blogg.se/2012/august/days-with-jen.html#comment
Jennilie

» Sofi

glömde mailadressen... [email protected]

» malin

Jag vill vara med och tävla :)

» Mina

Jag är med och tävlar. Ingen blogg tyvär.. :(

» Julia

Jag är med och tävlar! Länkar till mitt inlägg på URL/Bloggadress.

Jag har ingen blogg men jag är absolut med i tävlingen! jättefin virkad klänning förresten :)

» Miri

HEJ, HEJ... ÄLSKAR KLÄNNINGEN! JAG ÄR MED! <3 JAG HAR TYVÄR INGEN BLOGG. HA DET BRA!!!

Svar: Du är vinnaren!! :D Grattis! Jag har skickat ett mejl till dig så kolla inkorgen. Kram
Jennilie

Är absolut med!
Namn: Matilda Andersson
Mail: [email protected]
Länk till inlägget på min blogg: http://www.matildaandersson.com/2012/08/dayswithjenbloggse.html

Måste även passa på att säga att din blogg är hur inspirerande som helst! :)

» Micca

Jag har ingen blogg men är gärna med och tävlar ändå :)
Fast åt min kompis, den kommer vara för liten åt mig men min fina vän har tjatat om den där klänningen hela sommaren och nu ska hon äntligen flytta till samma stad som mig efter fyra år isär så vore perfekt att överraska henne med!!

Tyvärr har jag ingen blogg men jag är gärna med och tävlar ändå.
Den enda killen! (Hittills) Ska inte använda den själv om jag får den jag lovar. Men min fru skulle älska att få den.
[email protected]

Har skrivit om det på min blogg :)
Ååh, vill verkligen vinna :D


Kom ihåg






Trackback