Loppisfynd!

Klev upp redan vid 8 idag så vid 9 cyklade vi in till stan och gick på loppis i Suckarnas. Redan vid första bordet fyndade jag flera plagg av en kvinna som stod och sålde riktigt fina plagg. Trodde det skulle vara kallt idag för när vi cyklade ner var det riktigt kallt, jag hade ärligt talat velat ha vantar och vinterjacka på mig, men senare under dagen blev det varmare och tillslut var det så varmt så man höll på svettas ihjäl, haha. Här kommer grejerna jag köpte på loppisen.
 
En par solbrillor för 20 kr.
 
En rosa jeansklänning, en beige shortsdress, en svart magtopp, en jeanskjol och ett par beige/bruna skyhöga klackar. Gissa vad jag betalade för allt tillsammans..? 60 kr!!



Kommentarer

åh älskar loppis! Man kan få så bra saker för ett så lågt pris :)

Herregud va snygga grejjer :) jag hade mer än gärna tagit det där för 60kr :D Älskar jeansklänningen, klackarna... ALLT!

Svar: Tusen tack :D
Jennilie

Wow, snyggt som fan!

Svar: Hahah, ja, det är as roligt att ändra hårfärg. Om du känner för det, tycker jag att du ska göra det! ;)

sjukt snygga skor och den rosa jeans klänningen var rå läcker

Vilket kap, så snygga grejer! :)


Kom ihåg






Trackback