Lite bilder..

Det blev att åka till stranden här i Simrishamn. Vi har ju faktiskt en fin strand här (iskallt vatten dock) men vi är verkligen aldrig där. Men eftersom vi inte hade någon bil idag så fick det bli något som låg nära så vi cyklade dit. Det var riktigt skönt och förhoppningsvis blir det lika fint väder imorgon :)
 
Vi köpte med oss vattenmelon som vi smaskade i oss ganska snabbt.
 
Sedan körde killarna lite strandtennis.
 
Och hade tåbrottning.
 
Efter att mamma och Liam cyklade hem så stannade jag och Kevin i stan där vi köpte varsin mjukglass i hamnen och sedan satt och snackade. Jag älskar verkligen att umgås med mina bröder!
 
Innan vi cyklade hem så stannade vi på Preem eftersom jag hade ett paket att hämta där och kan ni gissa vad det var.. Sju säsonger av Desperate Houswives!! Jag lär ju vända på dygnet nu och ligga uppe om nätterna och se på serien.



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback