It's a grey day

 Hej! Jag hoppas ni mår fint denna fredag och ser fram emot helgen. Själv så mår jag så där.. De senaste dagarna har varit ganska jobbiga med ångest och så vilket gjort att jag inte sovit så bra om nätterna. Igår när jag skulle sova så fick jag dessutom värsta klådan, det kliade på hela kroppen, i ansiktet och i hårbotten. Förstod ingenting först men sen kom jag på att jag tidigare hade myst och kelat ganska mycket med en katt vilket såklart inte är det bästa eftersom jag är allergisk. Annars då.. Ska snart iväg och träna, är inte så himla taggad men jag måste ju ändå göra det. Mitt paket från H&M har också kommit så jag ska hämta ut det i samma veva, hoppas allt är lika fint som jag ser framför mig. Grått väder har vi också vilket gör att man mår ännu sämre. Vilket klagoinlägg det blev, det var inte riktigt tanken men så blir det ibland.
 
Åh vad jag önskar att jag mådde lika bra som för ca två veckor sedan. Då var jag så himla glad, det var fint väder, vi hittade på mycket kul här hemma, jag var inspirerad och tyckte det var så himla kul att blogga. Men på måndag kommer ju min vän Sara ner och stannar en vecka så det ser jag fram emot jätte mycket och efter det ska jag väl se till att fundera ut en ny design till bloggen, det kanske kan bli lite utav en nystart, vem vet. Nä hörrni, nu ska jag göra mig i ordning för att träna, vi ser ju när vi hörs igen. Hoppas ni får en trevlig helg, puss o kram!
 
 
 En bild som mamma har redigerat.



Kommentarer

Jättefin bild!!

Svar: Tack :)
Jennilie

när jag hade som värst ångest så kliade det som fan på min kropp med.. det e nån noja man får.. väldigt normalt då man har ångest.. kramis

Ps. attans grymt nice bilkd.ds

Svar: Jaså vad konstigt. Jag tror dock att det var kattallergin för det gick över sen.Kram
Jennilie


Kom ihåg






Trackback