Internetshopping

 Idag har jag en jobbig dag med en förjävlig värk i ryggen och ångest på det (får alltid mer ångest när jag blir sämre i ryggen). Ville trösta mig själv så jag gick in på kontot och såg att jag hade lite mer pengar än väntat kvar så då började jag söka runt på H&M och ebay. Har precis gjort mina beställningar, är några hundra kr fattigare men lite gladare, alltid något :)
 
Från H&M blev det mest bara reaplagg och så ett par snygga örhängen på det. Tycker shortsen var så himla söta och billiga så eftersom jag inte kunde bestämma vilken färg jag ville ha dem i fick det bli alla tre, passade även på att köpa en ny bikini när de bara kostade ca 30 kr per del.
 
 
På ebay hittade jag som vanligt hur mycket som helst jag ville klicka hem. Ett tag hade jag nästan 20 plagg i mina varukorg vilket var lite väl men efter ett tag fick jag ner det till en rimlig summa. Jag hoppas att den svarta jackan är lika mysig som den ser ut att vara för i så fall blir det en perfekt höstjacka! Och kavajvästarna eller vad man nu ska kalla dem älskar jag som bara den, speciellt den vita! De har dessutom transparenta detaljer i ryggen och i sidan som gör dem lite roligare.
 
 
Är det något ni tycker är lite extra snyggt? Själv längtar jag mest efter kavajvästarna och kjolen! Och jackan såklart. Och den mysiga tröjan.. Örhängena vill jag och ha så snabbt som möjligt. Äh, jag gillar ju allt och vill ha allt hos mig NU! :)



Kommentarer
» lisa

Du borde börja länka grejerna du köper på ebay! :D

» lisa

SVAR: Haha ja det förstår jag faktiskt. Jag hade gjort likadant. Brukar också klicka mig runt där och det tar ju faktiskt några timmar och så. Men om du vill får du gärna länka den mysiga tröjan till mig, behöver ej publicera den kommentaren då om du ej vill :)

Åh, vilken snygg blogg du har!

Guuuu så mycket snyggt! Du kommer klä i allt :)

sv; Du är också supersnäll! :) Nehe, men det tycker jag siddu! :)

Låter så himla mysigt! Åh, att det inte hålls fler loppisar häromkring...

Det hoppas jag med, verkligen..

Kram!

Det är väl klart! =)
Önskar mitt hår var långt och fint!

sv: asså det är lugnt :P

Så mycket snyggt :)

» Tilda

Åh vad härligt med nya saker! Jag ville bara säga att du är en grymt bra förebild och jag diggar verkligen din stil. Det är skönt att se att du vågar köra ditt race! Underbar blogg!

Svar: Ja, jag är väl en liten shopaholic än om mitt hjärta egentligen klappar lite extra för second hand kläder. Men ibland blir det nya grejer också, speciellt efter jag upptäckte ebay :) Du anar inte hur glad jag blir för dina fina ord, att få höra att någon tycker man är en bra förebild är bland det finaste man kan få höra. Kul att du gillar min stil också. Tusen tack för din kommentar, kram.
Jennilie

Snygga grejer som vanligt :) Älskar verkligen jackan och precis en sån vill jag ha i höst. Är lite nyfiken på priset. Var den dyr?

Svar: Tack så mycket :) Åhh.. Kommer tyvärr inte ihåg priset. Kikade på så himla många olika plagg och så. Men vad kan det ha varit.. 100-200 kr?
Jennilie


Kom ihåg






Trackback