Frossar i smycken

Jag har egentligen aldrig varit så mycket för smycken, jag har använt något halsband ibland eller ett par örhängen men inte så mycket mer än så. Inte för att jag aldrig gillat smycken utan för att jag har tyckt det varit så dyrt, så jag har inte tyckt att det har varit värt pengarna. Men sedan jag upptäckte ebay har jag samlat på mig en hel del smycken. Jag tänkte visa er massor av nya som jag har fått hem under de senaste veckorna (allt kommer från ebay).
 
 
Ett par örhängen och en "svart" halsring.
 
Ett par söta örhängen och ett färgglatt armband.
 
En snygg silvrig halsring!
 
Två snygga halsband! Har ju redan ett med en pistol men det här är snäppet större.
 
Silvriga cuffs.

Jag är mer än nöjd! :) Vad tycker ni? Något ni gillar lite extra?



Kommentarer

Oh, vad läckra, min favorit är absolut pistolen! ;D
Ja, att jag färgar håret gör visst ingen skillnad,
slutade färga håret i nästan 1,5 år, växte inte fortare för det. ;D

pistolhalsbandet är ju verkligen grymt snyggt! Vartifrån? :)

Örhängena alltså.. My god.. Och Cuffsen! <3

sv; Hihi, jag tycker om att ge andra komplimanger och göra människor glada! Det är lite min filosofi :)

Detsamma Jennelie! Kram

» Runa

Riktigt snyggt!! :)

Sv: (Förlåt för sent svar) Nemas problemas, bara roligt! :D Skitsnygga smycken! Gillade pistolen och det som hängde tillsammans med det. Du har så himla grym stil! :D Kram Johanna


Kom ihåg






Trackback