En vacker solnedgång

Det har varit så fantastiskt kul att ha Sara hos mig den senaste veckan, men hon kunde ju inte stanna för evigt så vid 17 skjutsade vi henne till flyget i Malmö. Vi har haft fint väder hela veckan så vi har varit på utflykter, grillat, ätit god mat, käkat massor av godis, sett film och pratat hur mycket som hest. Idag hade vi 32 grader i skuggan och strålande sol på det så vi hängde vid havet där vi åt godis och snackade, ja och svettades såklart! Ett fint avslut på veckan tycker jag. På vägen hem från flyget så stannade vi och fotade min outfit för det var så himla fint ljus ute, hoppas ni gillar bilderna och min nya klänning lika mycket som jag, tycker den är super söt och jag gillar det transparenta partiet i ryggen :)
 
Sneakers//Ebay
Klänning//Ebay
Kjol//H&M
Cuffs//Ebay
Hatt//H&M
Solsglasögon//Tradera



Kommentarer
» Siri

vilka fina bilder! :) har precis börjat läsa din blogg, och vill bara säga att jag älskar din stil! Ha det gött :)

Svar: Hej Siri.Tack så jätte mycket, vad snäll du är. Vad kul att du gillar min stil :)
Kram kram
Jennilie

lovely style hun!!!this dress looks great on you!
Much love,
Dèna♡
Style LimeLight

Näst sista bilden
- MAGI!

» Ida

grymt snyggt, precis som alltid!

» Daria

Sjukt fina bilder!


Kom ihåg






Trackback