Coola bh'ar!

 
 
Igår kväll fastnade jag vid ebay där jag surfade runt tills klockan visade 03 och jag kände att sängen kallade. Som vanligt satt jag bara och kollade hej vilt på olika sidor (använde alltså inga sökord) och glad är jag för det för titta vilka godbitar jag fann!! Hur snygga är inte dessa bh'ar?!?! Jag blev kär på en gång så det fick bli en beställning. Är dock väldigt osäker på storleken eftersom det inte är bh storlekarna jag är van vid här i Sverige, så jag hoppas hoppas hoppas att de passar när de väl kommer fram. Ni kan väl hålla tummarna för mig? :)



Kommentarer
» Bunny

Åh, jag vill så gärna ha den där med nitarna jag med! Vacker som tusan!

sjukt coola.. men dom med nitarna e inget man har på sig då ma ska gosa med sin kille aj aj aj...ha ha ha

Snälla berätta vart du hittade dom. vad du sökte på eller skicka länk. Har letat efter sånna själv på ebay utan resulat! Snälla <3

» Lina

+1 på stephis kommentar. Gärna ad du fick betala för dom oxå !!

Svar: Först och främst så går det inte att kommentera på din blogg. jag har provat det flera gånger och på flera olika inlägg men det fungerar aldrig, bara så du vet. Sök på ord som sequin bra, studded bra och andra ord som låter passande. Jag betalade ca 200 kr styck.
Jennilie

» lisa

Du får gärna länka till nit-bhn, har letat efter en sådan ;)


Kom ihåg






Trackback