White leather vest and pink pastellic pants



Skor//Tradera.se
Jeans//Gina tricot
Linne//Monki
Munkjacka//H&M
Skinnväst//Gina tricot

Ni förstår inte vilket dåligt humör jag blev på då vi tog bilderna. För det första så var det kallt ute så man frös, sedan blåste det typ orkan så håret flög åt alla håll så det vara bara en liten del av bilderna som gick att använda och sedan började det regna. Jag sa det till mamma att egentligen ska man inte ha en blogg där man visar outfits om man bor i blåsiga Skåne för ibland är det omöjligt att ta bilder. Och jag vill ta mina outfitbilder utomhus för vi har inget ställe här inne där det går att ta bilder. Så idag blir det en riktig innedag, lär inte röra en fena. Imorgon så är det tillbaka till rutinerna, först ska jag till sjukgymnastiken och träna och närmare kvällen ska jag in till Ystad för att göra en magnetröntgen.
Ha en fortsatt trevlig söndag, kram!



Kommentarer
» Ebba

Snyggt!!


Kom ihåg






Trackback