Promenad i Simris

Idag var jag och träffade min läkare här i Simrishamn för att prata om att jag bara blir sämre i ryggen, medicin, hur vi ska gå vidare osv. Det gick bra, jag tycker att han är hur bra, duktig och förstående som helst, det märks att han verkligen vill mitt bästa och vill hjälpa mig. Och hur vanligt är det att en läkare lämnar sitt privata mobilnummer till sin patient? Jag tror inte det är vanligt alls men han gav mig sitt mobilnummer och sa att det bara var att ringa på kvällar eller helger om jag hade någon fundering eller om jag skulle bli sämre och undrar över medicin osv. Bara det visar ju hur mycket han bryr sig. Nu har jag i alla fall ökat mitt morfinplåster också, innan hade jag 10 mg men nu har jag 15 mg så jag hoppas det hjälper och ger mig bättre smärtlindring. Hoppas även att det inte blir en jobbig natt.. Igår hade jag jätte ont så jag låg vaken till 3 innan jag kunde somna, inte kul.

Men efter läkarbesöket gick jag och mamma en liten promenad i Simris, det var super fint och så många olika blommor som blommade. Här kommer lite bilder mamma tog.





Kommentarer

Vilken härlig vår ni har i Skåne,ser underbart ut!

» Elin

Alltså åh, den pälsjackan är så jäkla underbar!

Och vad mycket vår ni har fått redan! :)


Kom ihåg






Trackback