Promenad, blommor och fika

Idag är jag på riktigt bra humör! Kanke är för att jag inte har lika ont i ryggen som igår eller kanske för att jag precis hämtat ut världens ballaste skor!!!! Eller för att jag och mamma gick en mysig promenad och sedan satte oss på ett fik. Eller kanske på grund av alla dessa orsaker. Men strunt samma, jag är i alla fall gladare än vad jag vart på ganska länge så det är det enda jag bryr mig om just nu. Tänkte visa er lite bilder från min och mammas mysiga promenix.

Just nu blommar det så här underbart lite överallt och det är så fantastiskt!



Egentligen är jag inte så mycket för sånt här med blommor, trädgård osv MEN jag måste säga att det påverkar mig väldigt mycket, jag blir så glad då det blommar och är vackert.




Sedan satte vi oss på ett fik (där de hade soffor så jag kunde ligga ner, såklart) och delade på en räkmacka och den här bakelsen. Mackan var riktigt god men den här bakelsen tyckte ingen av oss om tyvärr. Fast den var ju ganska fin att titta på i alla fall.



Senare ska jag visa er de grymma skorna jag hämtade ut, ni kan få en ledtråd, NEON!



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback