Något jag verkligen tycker är kul..

..Är att få snigelpost (brev). Som jag har nämnt någon gång innan så brevväxlar jag och min vän Hanna. Vi började med det efter att jag flyttade hit ner till Skåne, som ett sätt att hålla kontakten förutom att prata i telefon. Och vi skickar även alltid med en liten present i brevet så det gör det hela extra roligt och lite spännande. Igår var det jag som fick hem ett brev och jag fick även med lite grejer som skriker mitt namn, blev riktigt glad. Tack Hanna! :)




Kommentarer
» bea

Ja, brev är verkligen kul och få, mycket mer spännande att öpnna än att få ett mejl / chatta, som ju är bra på sitt sätt också ! :D



sv: det var så lite så !

sv: de är verkligen superbekväma på foten och att gå med, och färgen är nog neon-gul och inte "bara" vanlig gul :) tror inte du skulle ångra att du köpte dem, jag är väldigt nöjd med mina iaf :)

arrrrrrrrrrrrrrrr GIVE IT TO ME..so me to..gud va nice saker...tro inte jag e avis ha ha


Kom ihåg






Trackback