Ljusa färger




Skor//Ebay
Byxor//Gina tricot
Skjorta//H&M
Skinnväst//Gina tricot
Fuskpäls//Second hand
Glajjor//H&M
Halsband//H&M

Hej. Kom hem för ett tag sedan efter att ha varit i Ystad. Har äntligen fått göra en ny magnetröntgen men det gick inte smärtfritt.. Man ligger där raklång i ca 15 minuter och redan efter några få minuter började jag känna att jag snabbt fick ondare i ryggen och efter ca 10 minuter hade jag fruktansvärt ont, nästan panikartat. Var flera gånger hur nära som helst att ringa på klockan och avbryta men kämpade mig igenom de sista minuterna och det är jag glad över! Nu hoppas jag bara att det syns något, vad som är fel. Det är så himla psykande att jag bara blir sämre och sämre men ingen vet vad som är fel. Så håll tummarna, det vore snällt :)



Kommentarer

Hoppas de hittar felet, för din skull!



Jätte snygg outfit! Vilken attityd! :)

They will find what is wrong! They have to.



Btw. Wonderful outfit.

» Laila

Jag håller alla mina tummar för dig! Kramar till dig.

Håller tummarna och hoppas på det bästa !



Älskar verkligen outfiten ! Så klockren, full med inspiration o energi.

Kram på dig !

Ida Rigby; Tack så mycket, får hoppas att det hjälper :) Och tack igen, vad roligt att du gillar den. Kram!



Laila; Tack tack, kram :)

Louise; Tack! :)

Vad kul att du gillar outfiten, tack!


Kom ihåg






Trackback